« terug naar vorige pagina

Afspraak maken Copy

U kunt de hele werkdag bellen voor het maken van een afspraak, maar onze voorkeur gaat uit tussen 8.00 uur en 10.00 uur ‘s ochtends.
De assistente is de rechterhand van de huisarts. Zij is opgeleid om vragen te stellen en u te adviseren. Dit doet zij op verzoek van de huisarts.

Soms is het prettig uw afspraak van te voren te plannen.
Er worden spreekuurplekken vrij gehouden tussen 8.00 uur en 9.00 uur en op woensdag en donderdag een aantal verspreid over de dag. 
Door het beperkt aantal plekken staan deze snel vol. Houdt u hier rekening mee?

Tijdens afwezigheid van uw huisarts nemen de andere huisartsen alleen waar voor spoedgevallen.
De assistentes zullen u hierover informeren als u contact opneemt met de praktijk.

U kunt online afspraken maken, daarbij kunt u zelf een vrijgegeven datum en tijd kiezen. Dit kunt u het beste doen via MijnGezondheid.net.
Hiervoor kunt u zich aanmelden via de website.
Deze worden twee weken van te voren vrij gegeven.
U kunt deze afspraak, zonder kosten, max. 24 uur van te voren annuleren.
Zegt u de afspraak later af, dan kunnen hiervoor kosten aan u worden berekend. Deze vallen niet onder uw ziektekostenverzekering.

Onze vraag aan u:

Wilt u aan de telefoon uw vraag kort en bondig aan de assistente stellen?
Zij kan dan, als het nodig is, extra vragen stellen. Hiermee draagt u bij aan het verlagen van de wachttijd.

Melden bij afspraak:

U hoeft zich bij binnenkomst niet meer te melden bij de assistente als u een afspraak heeft bij één van onze zorgverleners, u kunt
 plaatsnemen in de wachtruimte.
Twijfelt u waar u plaats moet nemen, dan vragen wij u om aan de grote tafel in de centrale wachtruimte te gaan zitten. U wordt vanaf deze plaats dan opgehaald.

Mocht u langer dan 15 minuten wachten, dan vragen wij of u zich wilt melden bij de assistente.

Voor de behandelkamer moet u zich wel even melden bij de assistente.